Popis zvoleného provedení
Tisk. Obraz vytiskneme na matný fotopapír papír HP o gramáži 270 g/m2. Tiskneme na špičkovém 9inkoustovém plotru HP Z9+. K motivu přidáváme 5 cm široký bílý okraj. Fotografie tiskneme na lesklý fotopapír.
Vybrat si můžete libovolný rozměr a volit jej s přesnosti 1 cm.
Více informací najdete v sekci
provedení obrazů.
První třídou
Na obraze je zobrazena skupina tří dospělých a jednoho kojence. Žena na levé straně je oblečena do elegantního klobouku a šatu s šálem, u ní stojí muž ve fraku a cylindru, držící kytici květů. Napravo od nich stojí mladík v pracovním oblečení, s rukavicemi a sklíčeným pohledem. Mezi nimi je umístěn velký košík, ve kterém leží nahý kojenec obklopený bílým povlečením a květinami. Pozadí tvoří strojové zařízení, možná část lodi nebo jeřábu.
Vytvořeno umělou inteligencí, buďte prosím shovívaví. Převládající barvy tohoto obrazu jsou pestrobarevné a jeho formát je na šířku. Reprodukci tohoto obrazu tiskneme na přání - můžete si zvolit rozměr i provedení reprodukce.
George Washington Thomas Lambert (1873-1930) byl
realistický malíř a syn amerického železničního inženýra. Narodil se v Petrohradě, ale rodiče emigrovali do Austrálie. Pracoval jako úředník v dopravní společnosti. Tíhnul však k venkovskému způsobu života (
Krajina se sedláky) a svou zálibu našel v koních, které zachycoval na svých úchvatně barevně uklidňujících obrazech, jako je třeba
Dcera osadníka. Když jeho obrazy začaly vydělávat, vrátil se i se svou ženou do Anglie ale krátce poté se zase stěhoval a to do Paříže, neboť Londýn se mu zdál příliš konzervativní. V Paříži čerpal inspiraci a techniky starých mistrů jako jsou
Anthony Van Dyck a
Peter Paul Rubens. Před vypuknutím I. světové války se věnoval portrétům přátel a rodiny. Jeho nejvýznamnější byl jezdecký portrét Edwarda III. Do Austrálie se vrátil až v roce 1921 a vystavoval zde a tvořil až do své smrti v roce 1930.